KOŁO CADEX AR 35 TYLNE SRAM XDR

6 499,00 złw tym VAT

CADEX

0000021223

0000021223

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

KOŁO CADEX AR 35 TYLNE SRAM XDR

KOŁO CADEX AR 35 PRZEDNIE

Obręcz wykonana w technologii Hookless oraz precyzyjnie ułożenie włókna węglowego tworzą wyjątkowo mocną konstrukcję o najlepszej w swojej klasie wadze. Wewnętrzna szerokość obręczy 25 mm. zapewnia korzystniejsze ułożenie opony i lepsze prowadzenie. Innowacyjna piasta z systemem Ratchet wyposażonym w 60 zębów i ultragładkie łożyska ceramiczne zapewniające responsywność, szprychy z włókna węglowego o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie i system Dynamic Balanced Lacing zwiększający sztywność boczną. Wszystko to składa się na wiodącą w swojej klasie prędkość, wydajność i trwałość zapewniając doskonałe osiągi na wszystkich drogach.

CHARAKTERYSTYKA

  • Wykonanie obręczy w technologii Hookless oferuje odporność na uderzenia na poziomie kół XC, zapewnione jest to dzięki użyciu wzmocnionej struktury włókna węglowego na ścianie obręczy. Tworzy również zaokrąglony kształt opony dla lepszej przyczepności i wsparcia ścianki bocznej podczas pokonywania zakrętów.
  • Precyzyjnie wzmocnione ułożenie włókna węglowego umieszcza włókno węglowe tylko tam, gdzie jest to potrzebne tworząc supermocną i lekką obręcz.
  • Wewnętrzna szerokość 25 mm. i konstrukcja obręczy w technologii Hookless zapewniają krótszą i szerszą powierzchnię styku opony z podłożem dla zmniejszenia utraty mocy i zwiększonej absorpcji uderzeń.
  • Szeroka wewnętrzna szerokość obręczy umożliwia użycie opon drogowych i gravelowych o objętości 28–45 mm. Dzięki temu zapewnione jest pewniejsze prowadzenia podczas jazdy na niewielkim ciśnieniu.
  • Bardzo wytrzymałe i ultralekkie szprychy z włókna węglowego CADEX oraz wzmocniony układ włókien węglowych pozwala na połączenie wiodącej w swojej klasie sztywności i niskiej wagi.
  • Technologia Dynamic Balanced Lacing (DBL) wyrównuje napięcie pod wpływem siły pedałowania, wytwarzając sztywniejsze i bardziej wydajne koło o wyjątkowym przenoszeniu mocy.
  • Łożyska ceramiczne CADEX zapewniają 1,5 raza płynniejsze działanie niż standardowe łożyska.
  • Lekka piasta CADEX R2-C60 z R-Drive jest wyposażona w ratcher DLC 60, trwałą płaską sprężynę oraz przeprojektowaną osłonę przeciwpyłową. Pozwala to na natychmiastową responsywność i długotrwałą wytrzymałość całego układu.
  • Zintegrowana konstrukcja przedniej piasty eliminuje luz zastępując standardowe połączenie end capem, łożyskiem i tuleją ze zintegrowaną osią biegnącą wzdłuż piasty. Zwiększa to sztywność boczną całej konstrukcji.

SPECYFIKACJA

  • Materiał obręczy: Włókno węglowe
  • Typ obręczy: Hookless Clincher
  • System Tubeless: CADEX Tubeless System (taśma i wentyle w zestawie)
  • Sugerowany rozmiar opony: 700 x 28C – 700 x 45C
  • Wysokość obręczy: 35mm
  • Szerokość zewnętrzna obręczy: 31mm
  • Szerokość wewnętrzna obręczy: 25mm
  • ETRTO: 622-25
  • Tylna piasta: CADEX R2-C60 Hub, 60T Ratchet Driver, Centerlock
  • Bębenek: R-Drive
  • Kompatybilne bębenki: SRAM XDR / SHIMANO HG / CAMPAGNOLO N3W
  • Łożyska: CADEX Ceramic Bearings
  • Tylna oś: 142x12 Thru Axle
  • Szprychy (tył): Aero Carbon Spoke
  • Zaplot (tył): 24H
  • Nyple: Aluminiowe
  • Gwarancja: 2 lata
  • Crash Replacement: 5 lat (dla pierwszego właściciela po rejestracji)
  • Waga (Komplet): 1270g

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

KOŁO CADEX AR 35 TYLNE SRAM XDR

KOŁO CADEX AR 35 TYLNE SRAM XDR