OPONA 28 CADEX RACE GC 700X28C TLR ZWIJANA

379,00 złw tym VAT

CADEX

0000021972

0000021972

CADEX Race GC to lekka, wysokowydajna opona bezdętkowa, która w równym stopniu równoważy prędkość, przyczepność na zakrętach i trwałość. Nowy oplot 240 TPI Supple Race zapewnia zwiększoną wydajność toczenia, a sprawdzona mieszanka CADEX RR-S i mikroprofilowany wzór zapewniają niezawodną przyczepność w różnych warunkach drogowych.

Ostatnie sztuki!

OPONA 28 CADEX RACE GC 700X28C TLR ZWIJANA

Charakterystyka

  • Całkowicie nowy oplot 240 TPI Supple Race łączy zwinność z większą wydajnością toczenia przy wadze zaledwie 279 gramów.
  • Mieszanka RR-S na bazie krzemionki zmniejsza opory toczenia i zapewnia niezawodną przyczepność na zakrętach.
  • Okrągły profil opony z płytszymi ściankami bocznymi i mikroprofilowaniem zapewnia większą stabilność podczas pokonywania zakrętów.
  • Bieżnik centralny i mikroprofilowane wzór zapewniają idealne połączenie prędkości i przyczepności w różnych warunkach.
  • Ochrona przed przebiciem Race Shield wykonana jest z ultralekkiego i odpornego na przecięcia materiału Kevlar®, zapewniającego trwałość na długich dystansach.

Specyfikacja

  • Rozmiar: 700x28
  • Waga: 279g
  • ETRTO: 28-622
  • Min - Max ciśnienie (PSI/BAR): 70-95 psi / 4.8-6.6 bar
  • TPI: 240 TPI
  • Typ: Kevlar® carbon composite
  • Typ opony: zwijana
  • Mieszanka: RR-S
  • Oplot: Lightweight Supple Race Casing
  • Ochrona przed przebiciem: Race Shield

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

OPONA 28 CADEX RACE GC 700X28C TLR ZWIJANA

OPONA 28 CADEX RACE GC 700X28C TLR ZWIJANA

CADEX Race GC to lekka, wysokowydajna opona bezdętkowa, która w równym stopniu równoważy prędkość, przyczepność na zakrętach i trwałość. Nowy oplot 240 TPI Supple Race zapewnia zwiększoną wydajność toczenia, a sprawdzona mieszanka CADEX RR-S i mikroprofilowany wzór zapewniają niezawodną przyczepność w różnych warunkach drogowych.