GIANT E 28 EXPRESSION E+ 0 SANGRIA

15 499,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000021119

EKSCYTUJĄCY, A JEDNOCZEŚNIE RELAKSUJĄCY. DZIĘKI PŁYNNEMU, MOCNEMU WSPOMAGANIU PEDAŁOWANIA I WYGODNEMU PROWADZENIU NOWY EXPRESSION E+ JEST MOTYWUJĄCYM TOWARZYSZEM DOJAZDÓW DO PRACY, POPRAWY KONDYCJI LUB NIEZOBOWIĄZUJĄCEJ JAZDY BEZ CELU.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 28 EXPRESSION E+ 0 SANGRIA

GŁÓWNE KORZYŚCI

Inteligentne wspomaganie

Nowy silnik SyncDrive Core 50Nm posiada tryb Smart Assist, wykorzystujący sensory do optymalnego wsparcia Cię poprzez automatyczne dostosowanie poziomu wsparcia.

Komfrot i kontrola

Niski przekrok ramy z amortyzowanym widelcem 63mm, amortyzowaną sztycą, mocnymi hamulcami tarczowymi i bardzo szerokimi oponami 55mm zapewnia kontrolę na zmiennych nawierzchniach i w różnych warunkach.

Kolorowy wyświetlacz

RideDash EVO (w wybranych modelach) zintegrowany z mostkiem ułatwia przeglądanie danych dotyczących jazdy, w tym prędkości, dystansu, poziomu naładowania akumulatora i nawigacji.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 28 EXPRESSION E+ 0 SANGRIA

GIANT E 28 EXPRESSION E+ 0 SANGRIA

EKSCYTUJĄCY, A JEDNOCZEŚNIE RELAKSUJĄCY. DZIĘKI PŁYNNEMU, MOCNEMU WSPOMAGANIU PEDAŁOWANIA I WYGODNEMU PROWADZENIU NOWY EXPRESSION E+ JEST MOTYWUJĄCYM TOWARZYSZEM DOJAZDÓW DO PRACY, POPRAWY KONDYCJI LUB NIEZOBOWIĄZUJĄCEJ JAZDY BEZ CELU.

Dane techniczne

  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 8
  • Widelec: SR Suntour Mobie A32 DS Coil, 63mm skoku, oś 100x15mm
  • Rama: aluminium ALUXX, niski przekrok, kompatybilna z napędami pasowymi
  • Kierownica: aluminiowa, gięcie w tył 30°, 31.8x660 mm
  • Chwyty/owijka: Comfort Ergo Microtech Plus
  • Wspornik kierownicy: aluminiowy, zintegrowany wyświetlacz EVO, regulowany kąt
  • Wspornik siodła: amortyzowany, 30.9x300mm
  • Siodło: Selle Royal Essenza Plus
  • Manetki: Shimano Nexus 8, RevoShift
  • Hamulce: Shimano BR-MT200, hydrauliczne, tarcze 180mm [P], 160mm [T]
  • Kaseta: Gates CDC 22T, stal nierdzewna
  • Łańcuch: Gates CDC Carbon Drive 120T CenterTrack
  • Mechanizm korbowy: Gates CDC CenterTrack 46T
  • Obręcze: Giant, ETRTO: 21-622, dwuścienne, aluminium
  • Piasty: Shimano HB-TC500-15, 100x15 [P] Shimano Nexus 8 [T]
  • Szprychy: Stal nierdzewna (2.0mm) [P] Stal nierdzewna, cieniowane (2.3-2.0mm) [T]
  • Opony: Schwalbe Big Ben 55-622, z paskiem odblaskowym
  • Bateria: Giant EnergyPak Smart 600 SideRelease, produkcja CO2 Neutral
  • Ładowarka: Giant EnergyPak 4A Smart
  • Silnik: Giant SyncDrive Core, 50Nm, technologia PedalPlus 6-Sensor
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo 2, tryb automatyczny SmartAssist, 5 trybów wspomagania, USB-C (10W)
  • Wyświetlacz: Giant RideDash EVO, widoczność pod szerokim kątem, 3" kolorowy wyświetlacz LCD, nawigacja
  • Dodatki: Podpórka KSA18, Oświetlenie Axa Blueline 30 LED [P] Axa Blue Line Steady E6 [T], Zabezpieczenie ABUS 4750X NR, Bagażnik z systemem montażu akcesoriów MIK, max. obciążenie 27 kg