Promocja! LIV E 29 EMBOLDEN E+ 1 S 2103308104 ROSEWOOD

LIV E 29 EMBOLDEN E+ 1 S ROSEWOOD

13 999,00 złw tym VAT

20 499,00 zł

-6 500,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 20499.00 zł

GIANT & LIV

4712878561960

ENERGIA PRZEPEŁNIAJĄCA EMBOLDEN E+ BĘDZIE CIĘ ZACHĘCAĆ, BY Z ENTUZJAZMEM WITAĆ KAŻDY ZAKRĘT, Z ZAPAŁEM PRZEMIERZAĆ NOWY TEREN I JECHAĆ JESZCZE DALEJ I JESZCZE SZYBCIEJ.

Ostatnie sztuki!

LIV E 29 EMBOLDEN E+ 1 S ROSEWOOD

Embolden E+ to nie jest tylko Twój rower, to krok w świat nowych doznań, dzięki wykorzystaniu mocnego silnika SyncDrive Sport, sterowania RideControl ONE i budzącej pewność siebie konstrukcji ramy Liv 3F na widelcu 130 mm i zawieszeniu tylnym 120 mm. Koła Boost zgodne z oponami 27,5+ wraz z wydajnymi systemem zawieszenia FlexPoint zapewniają szybkie i sprawne zjazdy oraz bezproblemowe podjazdy. Wewnętrzne prowadzenie linek zapewnia estetyczny wygląd, a możliwość montażu błotników i nóżki sprawiają, że Embolden E+ to idealny wybór na każdą trasę.

Główne korzyści

Wydajność w zasięgu ręki

Silnik SyncDrive Sport, nowy, w pełni zintegrowany akumulator EnergyPak Smart 625 lub 500, montowany na kierownicy sterownik RideControl ONE z obsługą aplikacji RideControl oraz system czujników PedalPlus - oznaczają możliwość jazdy dalej, szybciej i bardziej efektywnie niż kiedykolwiek przedtem.

Zwinność i komfort

Zawieszenie 130 mm / 120 mm tworzy pełną energii, elastyczną maszynę, a koła Boost kompatybilne z oponami 27,5+ zapewniają wszechstronność.

Przeznaczony dla kobiet

Zaprojektowana zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, budząca pewność siebie, zwrotna geometria ramy i ostateczny produkt wybrany po testowaniu niezliczonej liczby prototypów.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV E 29 EMBOLDEN E+ 1 S ROSEWOOD

LIV E 29 EMBOLDEN E+ 1 S ROSEWOOD

ENERGIA PRZEPEŁNIAJĄCA EMBOLDEN E+ BĘDZIE CIĘ ZACHĘCAĆ, BY Z ENTUZJAZMEM WITAĆ KAŻDY ZAKRĘT, Z ZAPAŁEM PRZEMIERZAĆ NOWY TEREN I JECHAĆ JESZCZE DALEJ I JESZCZE SZYBCIEJ.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Rozmiar ramy: S
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka przód: Prowadnica łańcucha Giant custom
  • Przerzutka tył: SRAM SX Eagle 12-speed
  • Rama: Aluminium ALUXX SL, zawieszenie FlexPoint 120mm
  • Widelec: RockShox Recon Silver RL, 130mm, blokada, 110x15mm Boost, Maxle Stealth, e-MTB optimized
  • Tylny amortyzator: RockShox Monarch RT, High Volume, 184x44mm, custom tuned
  • Kierownica: Giant Connect TR Riser 31.8x750~780mm (XS-S: 750 / M-L: 780)
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany, 30,9mm
  • Siodło: Liv Sylvia SL E+
  • Manetki: SRAM SX Eagle 12-speed
  • Hamulce: Shimano MT420, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 203mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano MT401
  • Kaseta: SRAM PG-1210, 11-50T, 12-Speed
  • Łańcuch: KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: SRAM X-Sync Eagle 38T 104BCD, kuta stal Ramiona z kutego aluminium, minimal Q-factor
  • Obręcze: Giant XCT 29 Tubeless, wew. szerokość 25mm, e-bike optimized
  • Piasty: Giant eTracker Sport, [P] oś przelotowa 15mm [T] 141mm QR
  • Opony: Maxxis Rekon 29x2.4"/ 27.5x2.4" zwijane, 60tpi, EXO, Tubeless
  • Bateria: Giant EnergyPak Smart 625Wh
  • Ładowarka: Giant EnergyPak 6A Smart
  • Silnik: Giant SyncDrive Sport, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: Giant RideControl One ANT+
  • Wyświetlacz: kompatybilny z wyświetlaczami bezprzewodowymi