Promocja! GIANT E 29 TALON E+ 1 BALSAM GREEN

GIANT E 29 TALON E+ 1 BALSAM GREEN

8 999,00 złw tym VAT

13 599,00 zł

-4 600,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 13599.00 zł

GIANT & LIV

4712878562523

Szlak wzywa. Wymagające szlaki, techniczne podjazdy, pokonasz je dzięki wsparciu jakie daje elektryczny Talon E+. Pełna kontrola wspomagania, wszystko po to by czerpać radość z jazdy.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 29 TALON E+ 1 BALSAM GREEN

Dzięki lekkiej aluminiowej ramie łączącej klasyczną konstrukcję hardtail z nowoczesną technologią E-bike, Talon E+ 29 zapewnia komfort i pewność siebie w terenie. Idealny do jazdy po ścieżkach rowerowych lub szlakach XC, wyposażony w silnik SyncDrive Core, który ułatwia pokonywanie trudnych podjazdów i zachęca do wydłużenia trasy. Wyposażony w widelec o skoku 100 mm, który pozwala płynnie pokonywać nierówności, a 29-calowe koła zapewniają stabilną jazdę. Boczny akumulator EnergyPak jest zintegrowany z ramą. Dzięki doświadczeniu projektantów i konstruktorów można go łatwo wyjąć w celu naładowania. Sterownik RideControl ONE umożliwia regulację ustawień podczas jazdy.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Płynne dostarczanie mocy

Technologia silnika SyncDrive Core zapewnia płynną, natychmiastową moc, aby pokonać każdy teren i czerpać więcej radości z jazdy.

Równowaga i pewność

Lekka aluminiowa rama o hardtailowej geometrii, 100 mm skoku widelca i stabilne 29-calowe koła z oponami bezdętkowymi zapewniają kontrolę w terenie.

Bateria o długiej żywotności

Boczny akumulator łatwy w ładowaniu inteligentna ładowarką 4A.

ZASIĘG

Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?

Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.

Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 29 TALON E+ 1 BALSAM GREEN

GIANT E 29 TALON E+ 1 BALSAM GREEN

Szlak wzywa. Wymagające szlaki, techniczne podjazdy, pokonasz je dzięki wsparciu jakie daje elektryczny Talon E+. Pełna kontrola wspomagania, wszystko po to by czerpać radość z jazdy.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Deore, 10-Speed, Shadow+
  • Widelec: SR Suntour XCR 32 LO-R Boost 29 100mm, Tapered 1½ - 1⅛", blokada
  • Rama: Aluminium ALUXX, Overdrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18
  • Kierownica: Giant Connect TR Riser 31.8x690~750mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Connect TR Riser 31.8x690~750mm
  • Wspornik siodła: Giant 30.9mm, mikro regulacja na dwie śruby, kute aluminium
  • Siodło: Giant Sport
  • Manetki: Shimano Deore
  • Hamulce: Shimano BR-MT200, tarczowe hydrauliczne, 180mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano BL-MT200
  • Kaseta: Shimano HG50-10, 11-42T, 10-Speed
  • Łańcuch: KMC e.10 Sport, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Ramiona z kutego aluminium, minimal Q-factor, 36T
  • Obręcze: Giant GX03V
  • Piasty: Giant eTracker Sport, [P] oś przelotowa 15mm [T] 9mm QR, e-bike optimized
  • Opony: Maxxis Rekon 29x2.4", 60TPI
  • Bateria: Giant EnergyPak 500Wh, Side-Release
  • Silnik: Giant SyncDrive Core, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: Giant RideControl One ANT+ kompatybliny z wyświetlaczem bezprzewodowym
  • Rok produkcji: 2021