Promocja! LIV E EMBOLDEN E+1 XS 2203318103 METAL 2022

LIV E 27.5 EMBOLDEN E+ 1 METAL

15 399,00 złw tym VAT

20 499,00 zł

-5 100,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 20499.00 zł

GIANT & LIV

4712878738898

Pełna werwy moc Emboldena E+ zachęca do powiedzenia "tak" na każdym zakręcie, zabierając cię dalej i szybciej niż dotychczas.

Ostatnie sztuki!

LIV E 27.5 EMBOLDEN E+ 1 METAL

Główne korzyści

Osiągi na wyciągnięcie ręki

Silnik SyncDrive Sport, zintegrowany akumulator EnergyPak Smart 625 Wh lub 500 Wh, kontroler na kierownicy RideControl Dash 2 w 1 kompatybilny z aplikacją RideControl App oraz technologia Smart Assist zapewniają szybką i wydajną jazdę.

Zwinny i funkcjonalny

Zawieszenie o skoku 130/120 zapewnia dynamiczną jazdę, a możliwość montażu błotników i bagażnika czyni z niego wszechstronną maszynę do wypraw po bezdrożach.

Zawieszenie skrojone na miarę

Zawieszenie FlexPoint o skoku 120 mm i widelec 130 mm zostały zestrojone przez kobiety, dla kobiet, aby zapewnić optymalną dla przeznaczenia roweru pracę, trakcję i kontrolę.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV E 27.5 EMBOLDEN E+ 1 METAL

LIV E 27.5 EMBOLDEN E+ 1 METAL

Pełna werwy moc Emboldena E+ zachęca do powiedzenia "tak" na każdym zakręcie, zabierając cię dalej i szybciej niż dotychczas.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Rozmiar: XS
  • Przerzutka tył: Shimano Deore, 12-speed
  • Widelec: RockShox Recon Silver RL, skok 130mm, blokada, 110x15mm Boost, Maxle Stealth, e-MTB optimized
  • Rama: Aluminium ALUXX, zawieszenie FlexPoint 120mm, 141mm Boost QR, zintegrowane mocowanie nóżki KS18
  • Tylny amortyzator: RockShox Monarch RT, High Volume, 184x44mm, custom tuned
  • Kierownica: Giant Connect TR Riser 31.8
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany, 30,9mm (XS: 75/ S:100/ M:125/ L:150)
  • Manetki: Shimano Deore, 12-speed
  • Hamulce: Tektro HD-M745, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 203mm
  • Kaseta: Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed
  • Łańcuch: KMC e.12 Sport, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Kute aluminium, minimal Q-factor, tarcza 36T stalowa Direct Mount(XS/S:160, M/L:165)
  • Obręcze: Giant AM 27.5" / 29", Tubeless ready, 30mm wew. szerokości
  • Opony: Maxxis Rekon 29x2.4"/ 27.5x2.4" zwijane, 60tpi, EXO, Tubeless Ready (XS: 27.5, S-L: 29)
  • Bateria: EnergyPak Smart 625Wh
  • Silnik: SyncDrive Sport, 70Nm, Powered by Yamaha
  • Panel sterujący: RideControl Dash, kolorowy LCD
  • Wyświetlacz: RideControl Dash, kolorowy LCD
  • Dodatki: EnergyPak 4A Smart Compact