LIV E 29 LURRA E+ 2 SEA SPARKLE

15 999,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000021497

Odkryj Lurra E+ – najnowszy rower elektryczny dla kobiet od Liv! Ten wyjątkowy rower to coś więcej niż zwykły damski hardtail. Wyposażony w wydajne przednie zawieszenie o skoku 130 mm, lekki akumulator i odpowiednią moc, Lurra E+ pozwali Ci na dłuższe i bardziej ekscytujące przygody. Idealny wybór dla kobiet, które pragną odkrywać więcej!

Ostatnie sztuki!

LIV E 29 LURRA E+ 2 SEA SPARKLE

Główne korzyści

Zintegrowany Design

Rower elektryczny Lurra E+ łączy prosty, elegancki design z funkcjonalnością. Akumulator, dyskretnie zintegrowany w dolnej rurze lekkiej i wytrzymałej aluminiowej ramy ALUXX, jest łatwo dostępny. Dzięki temu zachowuje wygląd klasycznego roweru, oferując jednocześnie dodatkowe wsparcie i moc podczas jazdy.

Wydajny i mocny

Pokonuj zróżnicowany teren dzięki przedniemu zawieszeniu o skoku 130 mm, które zapewnia komfortową jazdę i ciesz się dłuższymi wyprawami dzięki akumulatorowi EnergyPak o pojemności 625 Wh. Najnowszy silnik SyncDrive Sport 2 oferuje moment obrotowy 75 Nm oraz wsparcie do 400%, umożliwiając dostosowanie mocy do Twoich indywidualnych potrzeb.

Adaptable

Lurra E+ umożliwia montaż tylnego bagażnika, nóżki oraz przedniego oświetlenia, dzięki czemu możesz dostosować rower do różnych potrzeb, takich jak wyprawy czy bikepacking. Jeśli potrzebujesz większej mocy, możesz zainstalować dodatkowy akumulator EnergyPak Plus o pojemności 240 Wh, który zwiększa pojemność akumulatora i wydłuża zasięg.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV E 29 LURRA E+ 2 SEA SPARKLE

LIV E 29 LURRA E+ 2 SEA SPARKLE

Odkryj Lurra E+ – najnowszy rower elektryczny dla kobiet od Liv! Ten wyjątkowy rower to coś więcej niż zwykły damski hardtail. Wyposażony w wydajne przednie zawieszenie o skoku 130 mm, lekki akumulator i odpowiednią moc, Lurra E+ pozwali Ci na dłuższe i bardziej ekscytujące przygody. Idealny wybór dla kobiet, które pragną odkrywać więcej!

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Cues
  • Widelec: SR Suntour XCR 34 Boost 2-CR Coil, 130mm, rura sterowa 1½ - 1⅛", oś 15AH2-110
  • Rama: aluminium ALUXX SL, główka ramy Overdrive 1.5" - 1.8", oś 148x12mm, ISS, kompatybilny z EnergyPak Plus, zintegrowane mocowanie nóżki KS40
  • Kierownica: Giant Connect TR Riser, 31.8mm, aluminium
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact, 31.8mm, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch AT, regulowany skok, manetka, 30,9mm
  • Siodło: Liv Ergo Contact Trail
  • Manetki: Shimano Cues LinkGlide, 1x9
  • Hamulce: Tektro HD-M285, hydrauliczne, tarcze 180mm
  • Kaseta: Shimano Cues, LinkGlide, CS-LG300-9, 11-46T
  • Łańcuch: KMC eGlide, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: tarcza stalowa FSA MegaTooth 36T, direct-mount ramiona FSA Comet E-Bike
  • Obręcze: Giant XCT, ETRTO: [XS-S] 25-584, [M-L] 25-622, Tubeless Ready, aluminium, e-optimized
  • Piasty: Giant eTracker Boost, [P] 110x15 [T] 148x12mm
  • Szprychy: Stal nierdzewna, [P]28 [T]32
  • Opony: Maxxis Rekon, [XS-S] 27.5" x 2.4", [M-L] 29" x 2.4", 60TPI
  • Bateria: EnergyPak Smart Integrated 625, aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604), produkcja CO2 Neutral kompatybilny z dodatkowy akumulatorem EnergyPak Plus
  • Ładowarka: Giant EnergyPak 4A Smart Compact, 60% w 2:30h
  • Silnik: Giant SyncDrive Sport2, 75Nm, technologia PedalPlus 6-sensor technology
  • Panel sterujący: Giant RideControl Dash, tryb automatyczny SmartAssist, 5 trybów wspomagania, USB-C (10W)
  • Wyświetlacz: Giant RideControl Dash, wysokokontrastowy kolorowy wyświetlacz LCD