Promocja! LIV E 28 THRIVE E+ EX PRO S ECHEVERIA

LIV E 27.5 THRIVE E+ EX PRO S ECHEVERIA

11 999,00 złw tym VAT

16 999,00 zł

-5 000,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 16999.00 zł

GIANT & LIV

4712878643376

Ostatnie sztuki!

LIV E 27.5 THRIVE E+ EX PRO S ECHEVERIA

Z THRIVE E+ EX DOSTANIESZ PRZEPUSTKĘ DO POKONANIA NOWEJ DROGI, BEZ WZGLĘDU NA TWÓJ POZIOM KONDYCJI.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Funkcjonalny

Idealny miejski rower elektryczny zaprojektowany specjalnie w celu zmaksymalizowania możliwości dojeżdżania do pracy na rowerze i załatwiania spraw, z przednimi i tylnymi światłami, nóżką, bagażnikiem, błotnikami i widoczną nawigacją na ekranie RideControl EVO na kierownicy.

Mocny

Technologia Smart Assist, niezawodny akumulator EnergyPak Smart 500 i 360% maksymalnego wsparcia z silnika SyncDrive Pro łączą się, aby zapewnić Ci mocną, płynną jazdę, dzięki czemu możesz cieszyć się swoim czasem, udając się w wybrane miejsce lub szukając przygody.

Komfortowy

Zaprojektowany zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, z geometrią ramy przystosowaną dla kobiet oraz wygodnym siodełkiem i uchwytami, zapewnia komfortową jazdę szosową w atrakcyjnym opakowaniu.

ZASIĘG

Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?

Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.

Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.

ZA CO GO UWIELBIAMY

Thrive E + EX to rower elektryczny z płaską kierownicą, zbudowany specjalnie dla kobiet, które chcą dojeżdżać do pracy na mieście, z wbudowanymi bagażnikami, dzięki czemu możesz zabrać ze sobą wszystkie niezbędne rzeczy. Ciesz się tempem dzięki silnikowi SyncDrive Pro, który zapewnia naturalne, ale mocne wrażenia z jazdy na rowerze elektrycznym. Silnik jest również wyposażony w technologię Smart Assist, która automatycznie dostosowuje poziom wspomagania w zależności od Twojego pedałowania. Przekłada ona sześć pomiarów dotyczących jazdy i dodaje idealną ilość mocy we właściwym czasie, aby zapewnić płynną jazdę. Bateria EnergyPak Smart 500 jest tak elegancka, że Twoi znajomi będą się zastanawiać, czy to rower elektryczny. Ten model jest wyposażony w przednie i tylne światła, nóżkę oraz tylny bagażnik.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV E 27.5 THRIVE E+ EX PRO S ECHEVERIA

LIV E 27.5 THRIVE E+ EX PRO S ECHEVERIA

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 27,5"
  • Rozmiar ramy: S
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Alivio M3100, 9-Speed
  • Widelec: SR Suntour NEX E25, 63mm
  • Rama: Aluminium ALUXX SL, Overdrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18
  • Kierownica: Giant Sport, 25.4
  • Wspornik kierownicy: Giant Sport, 15°, 25.4
  • Wspornik siodła: Giant 30.9mm, mikro regulacja na dwie śruby, kute aluminium
  • Siodło: Liv Sport Comfort
  • Manetki: Shimano SL-M2000
  • Hamulce: Tektro HD-M275, tarczowe hydrauliczne, 160/180mm
  • Dzwignie hamulca: Tektro HD-M275
  • Kaseta: Shimano CS-HG200, 11-36T, 9-Speed
  • Łańcuch: KMC e.9 Sport, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Ramiona z kutego aluminium, minimal Q-factor, 42T
  • Obręcze: Liv GX03V, 700C Aluminium
  • Piasty: Giant eTracker, [P] 100x9mm QR [T] 135mm QR
  • Opony: Giant Crosscut Gravel 2, 700x45c (622x45), Tubeless
  • Bateria: Giant EnergyPak Smart Compact 500Wh kompatybliny z Giant EnergyPak Plus Range Extender
  • Ładowarka: Giant EnergyPak 6A Smart, Nóżka Trekking KS18
  • Silnik: Giant SyncDrive Pro, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo/Giant RideDash Evo
  • Dodatki: Axa BlueLine 50 - przednia Axa Blueline- tylna,Giant Rack-It, system mocowania akcesoriów MIK
  • Rok produkcji: 2021