Promocja! GIANT E 28 ANYTOUR E+1 GTS XL 2103250148 BLUE ASHE

GIANT E 28 ANYTOUR E+ 1 GTS XL BLUE ASHE

12 499,00 złw tym VAT

16 599,00 zł

-4 100,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 16599.00 zł

GIANT & LIV

4712878684775

Pokonywanie długich dystansów jest zawsze lepsze na rowerze. Zobacz zabytki, poznaj otoczenie i oddychaj świeżym powietrzem na łonie natury dzięki temu wszechstronnemu rowerowi elektrycznemu. Nowy AnyTour E + ułatwia pokonywanie płaskich lub wyboistych dróg.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 28 ANYTOUR E+ 1 GTS XL BLUE ASHE

AnyTour E + jest wygodny, sportowy i cichy dzięki silnikowi SyncDrive Sport 70Nm, który zapewnia regulowane wspomaganie pedałowania do 350 procent. Możesz go dostosować do preferowanych przez siebie właściwości jezdnych. Został do jazdy w terenie trekkingowym, posiada widelec amortyzowany ze skokiem 60 mm z opcją hydraulicznej blokady. Akumulator EnergyPak 625 jest zintegrowany z rurą dolną, zapewniając elegancki wygląd i długotrwałą moc. RideControl EVO oferuje funkcje nawigacyjne z łatwymi w użyciu przyciskami na kierownicy.

Główne korzyści

Długodystansowy komfort

Lekka rama ALUXX SL i widelec amortyzowany o skoku 60 mm zapewniają płynną jazdę po wyboistych drogach, a silnik SyncDrive Sport zapewnia nawet 350% wspomagania pedałowania.

Nawigacja

RideControl EVO oferuje nawigację i jest zintegrowany z kierownicą.

Łatwość wsiadania

Rama z niskim przekrokiem ułatwia wsiadanie i zsiadanie. Taka konstrukcja zapewnia również pewną i wygodną jazdę.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 28 ANYTOUR E+ 1 GTS XL BLUE ASHE

GIANT E 28 ANYTOUR E+ 1 GTS XL BLUE ASHE

Pokonywanie długich dystansów jest zawsze lepsze na rowerze. Zobacz zabytki, poznaj otoczenie i oddychaj świeżym powietrzem na łonie natury dzięki temu wszechstronnemu rowerowi elektrycznemu. Nowy AnyTour E + ułatwia pokonywanie płaskich lub wyboistych dróg.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 28"
  • Rozmiar ramy: XL
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Deore 11-speed, Shadow
  • Rama: Aluminium ALUXX SL
  • Widelec: SR Suntour MOBIE 25 LO AIR, 60mm
  • Kierownica: Giant Contour GT, zintegrowane okablowanie, gięcie do tyłu 30°, 31.8mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contour, zintegrowany wyświetlacz EVO, regulowany
  • Wspornik siodła: Giant 30.9mm, mikro regulacja na dwie śruby, kute aluminium
  • Siodło: Selle Royal Essenza, żelowe
  • Manetki: Shimano Deore
  • Hamulce: Shimano BR-MT201, tarczowe hydrauliczne, 160mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano BL-MT201
  • Kaseta: Shimano HG5100 11-42T 11-Speed
  • Łańcuch: KMC e.11 Sport e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Giant, aluminium, 38T
  • Obręcze: Giant eX-2, Tubeless
  • Piasty: Giant Tracker Sport [P] 15x100mm Boost [T] 135mm QR
  • Szprychy: Sapim Race [P], Sapim Strong [T]
  • Opony: Schwalbe Marathon Allmotion, 622x50mm, zwijane, wkładka antyprzebiciowa V-Guard
  • Bateria: Giant EnergyPak Smart 625Wh
  • Silnik: Giant SyncDrive Sport, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo 2
  • Wyświetlacz: Giant RideDash Evo
  • Dodatki: Ładowarka Giant EnergyPak 6A Smart, Nóżka Trekking KS18