GIANT E 28 STORMGUARD E+ 2 BLACK DIAMOND

26 599,00 złw tym VAT

28 999,00 zł

-2 400,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 28999.00 zł

GIANT & LIV

0000021043

Deszcz czy słońce, asfalt czy teren – ta uniwersalna maszyna poradzi sobie ze wszystkim. Z prostym w obsłudze karbonowym napędem pasowym, przednim i tylnym zawieszeniem oraz zintegrowanym bagażnikiem – oto SUV pośród rowerów elektrycznych.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 28 STORMGUARD E+ 2 BLACK DIAMOND

Główne korzyści

Płynna kontrola

Pełne zawieszenie ze skokiem 100 mm z przodu i z tyłu pochłania wstrząsy i wibracje na drodze. Unikalny, zawieszony bagażnik tylny jest przymocowany do ramy głównej, umożliwiając ruch tylnego koła w pełnym zakresie skoku zawieszenia bez wpływu na ładunek bagażnika (do 20 kg). Zawieszenie utrzymuje obie opony w kontakcie z podłożem, nawet na wyboistych drogach i polnych ścieżkach.

Niskie koszty utrzymania

Czysty napęd z paskiem karbonowym wytrzymuje ponad 10 000 km, nawet w trudnych warunkach. System piast Shimano z wewnętrzną zmianą przełożeń może obsługiwać duże obciążenia i przebiegi z wyjątkową niezawodnością.

Potężne wsparcie

Silnik SyncDrive Pro, opracowany we współpracy z Yamahą, zapewnia do 85Nm płynnej, naturalnej mocy pedałowania. EnergyPak 800 zapewnia 800Wh energii dla wyjątkowo długich jazd.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 28 STORMGUARD E+ 2 BLACK DIAMOND

GIANT E 28 STORMGUARD E+ 2 BLACK DIAMOND

Deszcz czy słońce, asfalt czy teren – ta uniwersalna maszyna poradzi sobie ze wszystkim. Z prostym w obsłudze karbonowym napędem pasowym, przednim i tylnym zawieszeniem oraz zintegrowanym bagażnikiem – oto SUV pośród rowerów elektrycznych.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 27,5"
  • Płeć: Unisex
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus E5
  • Rama: aluminium ALUXX SL, skok zawieszenia 100mm Stable Link, główka ramy Overdrive 3, 1.5" - 1.8", kompatyblina z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus, zintegrowane mocowanie nóżki KSA18
  • Widelec: SR Suntour XCR 34 Boost 2-CR Air 29, skok 100mm, taperowana rura sterowa 1.125"-1.5", 15LH-110
  • Tylny amortyzator: Fox Float Performance, 165x38mm, trunnion, Giant custom tuned, rekomendowany sag: 25%
  • Kierownica: Giant Contour Comfort Riser 31.8x720mm, wznios 30mm
  • Chwyty/owijka: Giant Connect Ego Max Plus
  • Wspornik kierownicy: Giant Contour ze zintegowanym wyświetlaczem RC EVO display integrated stem (S/M: 80mm, L/XL: 100mm)
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, zdalnie regulowany, 30.9mm
  • Siodło: Selle Royal Vivo Ergo GTS
  • Manetki: Shimano Nexus E5 RevoShift
  • Hamulce: Shimano Deore, BR-MT420, 4-tłoczkowe, hydrauliczne, tarcze 203mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano Deore
  • Kaseta: Gates 32T
  • Łańcuch: Gates CDX carbon
  • Mechanizm korbowy: Gates CDX 42T ramiona Praxis e-Cadet
  • Obręcze: Giant AM 27.5, Tubeless Ready, 30mm wew. szerokości, e-bike optimized
  • Piasty: Shimano HB-MT410, oś przelotowa 15x110 [P] Shimano Nexus E5 [T]
  • Szprychy: Sapim Strong [T] Race [P], e-bike optimized
  • Opony: Maxxis Rekon 27.5x2.6", 60TPI, zwijane, TLR EXO
  • Bateria: EnergyPak 800Wh, ogniwa 22700 Lithium, aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604), produkcja CO2 Neutral kompatybilny z dodatkowy akumulatorem EnergyPak Plus 250
  • Ładowarka: EnergyPak 6A Smart, 60% w 2:15 h
  • Silnik: Giant SyncDrive Pro2 85Nm, powered by Yamaha, technologia PedalPlus 6-Sensor
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo 2, tryb automatyczny SmartAssist, 5 trybów wspomagania, USB-C (10W)
  • Wyświetlacz: Giant RideDash EVO, widoczność pod szerokim kątem, 3" kolorowy wyświetlacz LCD, nawigacja
  • Dodatki: nóżka KSA18 bezpośredniego montażu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja), oświetlenie: Recon E HL100 StVZO [P] Supernova E3 Tail Light - zintegrowana z błotnikiem, zawieszony bagażnik z systemem MIK