GIANT E 27.5 ANYTOUR X E+ 0 KELP FOREST

25 999,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000021044

WYBIERZ CEL WYCIECZKI, ZAPLANUJ TRASĘ I POZWÓL, ABY NOWY ANYTOUR E+ BYŁ TWOIM NIEZAWODNYM TOWARZYSZEM PRZYGÓD. OD ASFALTOWYCH DRÓG PO SZUTROWE ŚCIEŻKI I BARDZIEJ WYBOISTE ALPEJSKIE SZLAKI, TEN NIEZWYKLE SPRAWNY ROWER ELEKTRYCZNY ZOSTAŁ ZAPROJEKTOWANY TAK, ABY POMÓC CI W PEŁNI CZERPAĆ RADOŚĆ Z KAŻDEJ PODRÓŻY, NAWET TEJ DO… PRACY.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 27.5 ANYTOUR X E+ 0 KELP FOREST

GŁÓWNE KORZYŚCI

Inteligentne wsparcie

Nowy silnik SyncDrive Sport ma tryb Smart Assist, który określa potrzebne wsparcie i automatycznie dostosowuje moc wyjściową. Napęd z paskiem węglowym zapewnia czystą i bezobsługową pracę, zwiększając niezawodność w trudnych warunkach terenowych.

W PEŁNI ZINTEGROWANE STEROWANIE

Kolorowy wyświetlacz na mostku jest schludnie zintegrowany ze wspornikiem kierownicy. Przewody do wszystkich elementów sterujących kokpitu, w tym hamulców, manetki regulowanej sztycy, manetkę przerzutki, RideControl Ergo 2 i RideDash EVO są wewnętrznie poprowadzone i schowane w ramie, aby zapewnić schludną estetykę.

PRZYGODY PEŁNE KOMFORTU

Niski przekrok ułatwia wsiadanie i zsiadanie oraz zapewnia pewną i wygodną jazdę. Specjalnie zaprojektowane funkcje, w tym zintegrowane mocowanie do przyczepki i tylny bagażnik z interfejsem MIK HD, umożliwiają szybkie i łatwe dostosowanie ładowności i dodanie innych akcesoriów, takich jak torby lub fotelik dziecięcy z bezpiecznym mechanizmem zatrzaskowym.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 27.5 ANYTOUR X E+ 0 KELP FOREST

GIANT E 27.5 ANYTOUR X E+ 0 KELP FOREST

WYBIERZ CEL WYCIECZKI, ZAPLANUJ TRASĘ I POZWÓL, ABY NOWY ANYTOUR E+ BYŁ TWOIM NIEZAWODNYM TOWARZYSZEM PRZYGÓD. OD ASFALTOWYCH DRÓG PO SZUTROWE ŚCIEŻKI I BARDZIEJ WYBOISTE ALPEJSKIE SZLAKI, TEN NIEZWYKLE SPRAWNY ROWER ELEKTRYCZNY ZOSTAŁ ZAPROJEKTOWANY TAK, ABY POMÓC CI W PEŁNI CZERPAĆ RADOŚĆ Z KAŻDEJ PODRÓŻY, NAWET TEJ DO… PRACY.

Dane techniczne

  • Widelec: SR Suntour MOBIE 34 2CR 27.5" Air 100mm, oś przelotowa 15x100mm 15QLC32
  • Rama: aluminium ALUXX SL, zintegrowana konstrukcja akumulatora, prowadzenie przewodów w sterach, mocowanie przyczepki M10, mocowanie nóżki KSA40
  • Kierownica: Giant Contour Comfort Riser 31.8x690mm
  • Chwyty/owijka: Giant Comfort Ergo Microtech Plus Lock-on
  • Wspornik kierownicy: Giant Contour, zintegrowany wyświetlacz EVO, regulowany
  • Wspornik siodła: Regulowany manetką z amortyzacją, 30.9 mm
  • Siodło: Selle Royal Vivo Ergo Unisex
  • Hamulce: Shimano Deore BR-MT420, hydrauliczne, 4-tłoczkowe, tarcze 203mm [P], 180mm [T]
  • Dzwignie hamulca: Shimano Deore
  • Kaseta: Gates CDX, zębatka ze stali nierdzewnej 22T
  • Łańcuch: pasek Gates CDX Carbon Drive 120T CenterTrack
  • Mechanizm korbowy: Gates CDX CenterTrack 46T
  • Obręcze: Giant eX25, Tubeless Ready, ETRTO: 25-584, aluminium
  • Piasty: Giant eTracker, oś przelotowa 100x15mm, mocowanie tarczy na [P] Enviolo Trekking AUTOMATIQ [T]
  • Szprychy: Stal nierdzewna, [P] 32, [T] 32
  • Opony: Schwalbe Smart Sam Plus 57-584 (27.5 x 2.25"), DD, GreenGuard, ADDIX, E-50
  • Bateria: EnergyPak Smart Integrated 800, ogniwa 22700 Lithium, aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604), produkcja CO2 Neutral
  • Ładowarka: Giant EnergyPak 6A Smart, 60% w 2:15h
  • Silnik: Giant SyncDrive Pro2 85Nm, technologia PedalPlus 6-Sensor
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo 2, tryb automatyczny SmartAssist, 5 trybów wspomagania, USB-C (10W)
  • Wyświetlacz: Giant RideDash EVO, widoczność pod szerokim kątem, 3" kolorowy wyświetlacz LCD, nawigacja
  • Dodatki: nóżka KSA40; Oświetlenie Giant Recon E HL150, 150 lux, dwa tryby świecenia High-Low [P] AXA Juno 6-12V E-bike, światło stopu [T]; Zabezpieczenie ABUS Xplus Battery Lock / Abus 5755L XPlus NR; Bagażnik MIK HD, z systemem szybkiego montażu akcesoriów