Promocja! LIV 29 INTRIGUE 2 S 2101021104 BLACK TI

LIV 29 INTRIGUE 2 BLACK TI

10 899,00 złw tym VAT

14 699,00 zł

-3 800,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 14699.00 zł

GIANT & LIV

0000017258

ZBUDOWANY TAK, ABY ZDOBYWAĆ TEREN I POKONYWAĆ TECHNICZNE SINGLETRACKI. NOWY INTRIGUE 29 PREFERUJE SZALONĄ STRONĘ ŻYCIA.

Ostatnie sztuki!

LIV 29 INTRIGUE 2 BLACK TI

Główne korzyści

Jakość dedykowana do trailu

Zawieszenie Maestro oraz rama w technologii ALUXX SL.

Zwinność i kontrola

Dzięki zawieszeniu Maestro 125mm i 29-calowym kołom kompatybilnym z oponami o średnicy do 2,5 cala, Intrigue 29 to synonim zwinności podczas wspinaczki, jak i kontroli podczas zjazdu.

Skoncentrowany na kobietach

Intrigue 29 został zaprojektowany zgodnie z filozofią Liv 3F. Testy zawieszenia zostały przeprowadzone przez kobiety dla kobiet.

Za co go uwielbiamy

Intrigue 29 został stworzony dla zawodniczek, które oczekują szybkiego, wyczynowego roweru, który poradzi sobie z wymagającymi podjazdami i wymagającymi zjazdami. Rama aluminiowa ALUXX SL z geometrią dostosowaną do potrzeb kobiet oraz ustawieniem amortyzatorów zaprojektowanym specjalnie przez kobiety spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowniczek. Ten 29-calowiec jest wyposażony w bezdętkowy zestaw kół, widelec o skoku 140 mm i tylny amortyzator o skoku 125 m.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV 29 INTRIGUE 2 BLACK TI

LIV 29 INTRIGUE 2 BLACK TI

ZBUDOWANY TAK, ABY ZDOBYWAĆ TEREN I POKONYWAĆ TECHNICZNE SINGLETRACKI. NOWY INTRIGUE 29 PREFERUJE SZALONĄ STRONĘ ŻYCIA.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Rozmiar ramy: S
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano SLX
  • Widelec: Fox 36 Float Rhythm, 140mm, GRIP damper, Boost, 15x110, tapered, 44mm offset, custom tuned for Liv
  • Rama: Aluminium ALUXX SL, zawieszenie Maestro 125mm, flip chip
  • Tylny amortyzator: Fox Float DPS Performance [185/50], custom tuned for Liv
  • Kierownica: Giant Contact TR35, 780x35
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowana, 30.9
  • Siodło: Liv Sylvia
  • Manetki: Shimano SLX, 1x12
  • Hamulce: Shimano MT520
  • Dzwignie hamulca: Shimano MT501
  • Kaseta: Shimano SLX, 10x51
  • Łańcuch: KMC X-12
  • Mechanizm korbowy: Shimano SLX, 30t
  • Wkład suportu: Shimano, pressfit
  • Obręcze: Giant AM 29, tubeless ready, szerokość wew. 30mm
  • Piasty: [P] Shimano 15x110 [T] Shimano 12x148
  • Szprychy: Sapim
  • Opony: [P] Maxxis Minion DHF 29x2.5WT, 3C, EXO, TR, tubeless [T] Maxxis Dissector 29x2.4WT, 3C, EXO, TR, tubeless
  • Waga: Waga orientacyjna 14,40 kg
  • Dodatki: Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)