Brak produktów
Ceny zawierają Vat
16 499,00 złw tym VAT
Od gliny do gruzu, od alpejskich szczytów do pustynnych skał. Ten niesamowity rower trailowy został wyposażony 29-calowe przednie koło i 27,5-calowe tylne, co zapewnia najlepsze połączenie szybkości i kontroli. Dzięki 145mm skoku tylnego zawieszenia, potężnemu amortyzatorowi ze skokiem 160mm oraz regulowanej geometrii jest gotowy do puszczenia wodzy na najtrudniejszych szlakach i zjazdach.
Od gliny do gruzu, od alpejskich szczytów do pustynnych skał. Ten niesamowity rower trailowy został wyposażony 29-calowe przednie koło i 27,5-calowe tylne, co zapewnia najlepsze połączenie szybkości i kontroli. Dzięki 145mm skoku tylnego zawieszenia, potężnemu amortyzatorowi ze skokiem 160mm oraz regulowanej geometrii jest gotowy do puszczenia wodzy na najtrudniejszych szlakach i zjazdach.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Trance X SX to zupełnie nowe tylne zawieszenie Maestro z dodatkowym skokiem (145 mm) idealnie nadające się na techniczne singletracki i trudne zjazdy. Amortyzator mocowany w systemie Trunnion w połączeniu z wahaczem wykonanym w technologii Advanced Forged Composite zapewniają dłuższy skok, dający płynne, aktywne odczucie podczas jazdy. Wiąże się to także z większą sztywnością konstrukcji dla precyzyjnej kontroli. Tylne zawieszenie współpracuje z widelcem o dłuższym skoku 160 mm, co daje większą
Trójpozycyjny flip chip Maestro pozwala na dostosowanie geometrii ramy dla idealnego dopasowania jej do swojego stylu jazdu i terenu. Ustawienie High zwiększa prześwit do ziemi, co jest najlepszym wyborem na ciasne, techniczne tereny. W ustawieniu Low kąt główki ramy wypłaszcza się, a środek suportu obniża, dzięki czemu rower prowadz się bardziej stabilnie przy wysokich prędkościach. Ustawienie Middle jest najbardziej neutralnym. W dodatku, nowy flip chip w obszarze sterów pozwala na dostosowani
29-calowe przednie koło zapewnia prędkość, stabilność oraz kontrolę w trudnym, technicznym terenie. 27.5-calowe tylne koło zwiększa zwinność roweru pomagając kolarzowi pokonywać zakręty, przeskakiwać nad przeszkodami i jeszcze lepiej prezentować swój styl.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij