LIV 28 DEVOTE 0 SANDSHELL

9 199,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000020967

ROWER DEVOTE ZOSTAŁ SPECJALNIE STWORZONY, ABY SPEŁNIĆ MARZENIA ROWERZYSTKI O PRZYGODACH NA ŻWIROWYCH TRASACH. PRZY ZACHOWANIU RÓWNOWAGI MIĘDZY OSIĄGAMI A TRWAŁOŚCIĄ, TEN WSZECHSTRONNY ROWER JEST GOTÓW NA RÓŻNORODNE WYZWANIA - OD KRÓTKICH WYCIECZEK PRZEZ LAS PO DŁUGIE, KRĘTE TRASY ORAZ UDZIAŁ W PIERWSZYM GRAVELOWYM WYDARZENIU.

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

LIV 28 DEVOTE 0 SANDSHELL

GŁÓWNE KORZYŚCI

LEKKI I ELEGANCKI

Wytrzymała, a jednocześnie lekka rama z aluminium klasy ALUXX z widelcem z kompozytu klasy Advanced oferuje płynną i komfortową jazdę, przydatną podczas poruszania się mniej uczęszczanymi drogami. Przeprojektowana geometria ustawia rowerzystkę w pozycji bardziej zorientowanej na osiągi i daje dodatkową kontrolę, niezależnie od tego, czy nabiera prędkości czy pędzi w dół.

NAJWYŻSZY KOMFORT I KONTROLA

Kierownica Contact XR D-Fuse ma 5-stopniowe odchylenie do tyłu i flarę, co zapewnia wygodny i ergonomiczny chwyt. Sztycę D-Fuse można wymienić na okrągłą sztycę 30,9 mm lub 27,2 mm. Opatentowane komponenty D-Fuse pochłaniają nierówności i redukują wibracje, zapewniając mniejsze zmęczenie i więcej radości podczas epickich wypraw.

NIEZRÓWNANA WSZECHSTRONNOŚĆ

Dostosuj prowadzenie roweru do trasy dzięki flip chipowi tylnych widełek, który pozwala dostosować długość rozstawu osi i prześwit na oponę tylnego koła. Skróć dystans, aby uzyskać responsywne prowadzenie i szybkie przyspieszenie. Wydłuż, aby uzyskać dodatkową stabilność, a także większy prześwit dla większych opon i dodatkowej przyczepności.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV 28 DEVOTE 0 SANDSHELL

LIV 28 DEVOTE 0 SANDSHELL

ROWER DEVOTE ZOSTAŁ SPECJALNIE STWORZONY, ABY SPEŁNIĆ MARZENIA ROWERZYSTKI O PRZYGODACH NA ŻWIROWYCH TRASACH. PRZY ZACHOWANIU RÓWNOWAGI MIĘDZY OSIĄGAMI A TRWAŁOŚCIĄ, TEN WSZECHSTRONNY ROWER JEST GOTÓW NA RÓŻNORODNE WYZWANIA - OD KRÓTKICH WYCIECZEK PRZEZ LAS PO DŁUGIE, KRĘTE TRASY ORAZ UDZIAŁ W PIERWSZYM GRAVELOWYM WYDARZENIU.

Dane techniczne

  • Przerzutka przód: Shimano GRX RX-820
  • Przerzutka tył: Shimano GRX RX-820
  • Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
  • Rama: aluminium ALUXX, mocowania błotnika, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Kierownica: Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, wygięcie w tył 5°, flara 8°, aluminium
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact, +/- 8°, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant D-Fuse, 14mm offset, aluminium
  • Siodło: Liv Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 155mm
  • Manetki: Shimano GRX RX-610, 2x12
  • Hamulce: Shimano GRX BR-RX410, hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm, [T]160mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano GRX RX-610, hydrauliczne
  • Kaseta: Shimano 105, 12-rzędowa, 11-34
  • Łańcuch: KMC X12L-1
  • Mechanizm korbowy: FSA Omega Modular AGX+, 32/48
  • Wkład suportu: FSA Mega EXO 19, BSA
  • Obręcze: Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, tubeless ready, aluminium
  • Piasty: Giant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
  • Opony: Maxxis Rambler 700x40c, tubeless
  • Dodatki: zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), worek wodoodporny do schowka