Brak produktów
Ceny zawierają Vat
2 499,00 złw tym VAT
Każda z nas chce czasem kupić sobie coś ładnego, a jednocześnie praktycznego. Dlatego też powstał KROSS Lea 5.0 SR – połączenie roweru praktycznego, który sprawdzi się zarówno w mieście jak i w lekkim terenie. Rower stworzony dla nas, kobiet – z uwzględnieniem naszych potrzeb i dostosowany pod kątem naszej fizjonomii.
Każda z nas chce czasem kupić sobie coś ładnego, a jednocześnie praktycznego. Dlatego też powstał KROSS Lea 5.0 SR – połączenie roweru praktycznego, który sprawdzi się zarówno w mieście jak i w lekkim terenie. Rower stworzony dla nas, kobiet – z uwzględnieniem naszych potrzeb i dostosowany pod kątem naszej fizjonomii.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
KROSS Lea 5.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
KROSS Lea 5.0 SR to sprawdzony osprzęt od uznanych producentów. Za przyjemną oraz szybką zmianę przełożeń odpowiedzialna jest tylna oraz przednia przerzutka Sunrace obsługująca. Dzięki trzyrzędowej korbie oraz ośmiobiegowej kasecie udało nam się wyposażyć rower w 24 przełożenia, które przydadzą się w każdym terenie, w który postanowisz zabrać rower. KROSS Lea 5.0 SR oferuje także możliwość wyboru kół dostosowanych do Twojego wzrostu. Niezależnie jednak od tego czy wybierzesz 26 czy 27,5 calowe koła rower będzie zwinny oraz zwrotny w każdych warunkach. Koło wyposażone zostały w opony Mitas Ocelot V85 o szerokości 2,1”. Dzięki amortyzowanemu widelcowi SR Suntour XCE 28 o skoku 80 milmetrów jazda po nierównościach oraz pokonywanie krawężników nie będzie stanowić już żadnych problemów. Ponadto rower wyposażony jest w hydrauliczne hamulce tarczowe JAK-Y1. Wygoda eksploatacji oraz wysoka siła hamowania to dwie najważniejsze cechy tego rozwiązania.
Rama KROSS Lea 5.0 SR została wykonana z aluminium performance. Jest to specjalny stop aluminium performance 6061, dzięki czemu rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejedną rowerzystkę swoimi właściwościami. ROSS Lea 5.0 SR to rower MTB przeznaczony do lekkiego terenu. Została w niej zastosowana dostosowana dla kobiet geometria, która ułatwia wsiadanie oraz zsiadanie z roweru, a także jest dostosowana do osób o drobniejszej budowie. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij