Promocja! GIANT 29 XTC ADVANCED SL 1 M CHAMELEON GALAXY

GIANT 29 XTC ADVANCED SL 1 CHAMELEON GALAXY

18 599,00 złw tym VAT

24 999,00 zł

-6 400,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 24999.00 zł

GIANT & LIV

4712878771581

LEKKI, SKUTECZNY I DIABELSKO SZYBKI. OTO MASZYNA WYBIERANA NA STROME PODJAZDY I DUŻE PRĘDKOŚCI PRZEZ ZAWODNIKÓW XC, TAKICH JAK DWUKROTNY MISTRZ ŚWIATA W MARATONIE MTB, LEO PÁEZ.

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

GIANT 29 XTC ADVANCED SL 1 CHAMELEON GALAXY

GŁÓWNE KORZYŚCI

Superlekkość i dynamika

Wykonana z profesjonalnej klasy kompozytów, Advanced SL to najlżejsza rama terenowa Gianta w historii, która zapewnia poważnym zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.

Ultra-wydajność

Rama ta posiada najwyższy stosunek sztywności do masy w klasie hardtaili MTB, co przekłada się na super-efektywne pedałowanie i precyzyjne sterowanie na szlaku.

Niestandardowa amortyzacja ramy

Elastyczność każdej ramy jest dostosowana do rozmiaru. Układ poszczególnych warstw kompozytowych zapewnia optymalne pionowe pochłanianie wstrząsów, dzięki czemu jazda w terenie XC jest bardziej płynna.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 29 XTC ADVANCED SL 1 CHAMELEON GALAXY

GIANT 29 XTC ADVANCED SL 1 CHAMELEON GALAXY

LEKKI, SKUTECZNY I DIABELSKO SZYBKI. OTO MASZYNA WYBIERANA NA STROME PODJAZDY I DUŻE PRĘDKOŚCI PRZEZ ZAWODNIKÓW XC, TAKICH JAK DWUKROTNY MISTRZ ŚWIATA W MARATONIE MTB, LEO PÁEZ.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Rozmiar ramy: M
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Carbon
  • Przerzutka tył: Shimano Deore XT M8100
  • Widelec: RockShox SID SL Select +, 100mm, Charger 2 RL damper, 44mm offset, 15x110 Maxle Stealth, manetka blokady
  • Rama: kompozyt Advanced SL, oś przelotowa 12x148mm, max. rozmiar tarczy korbowodu 38t, max. rozmiar opony 29x2,25"
  • Kierownica: Contact SLR XC 35, 760x35mm, karbon
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL XC 35, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany manetką, 30.9 x 395mm, 125mm skoku
  • Siodło: Fi'zi:k Antares R5, K:ium
  • Manetki: Shimano Deore XT M8100, 1x12
  • Hamulce: Shimano Deore XT BR-M8100, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-66 [P]180mm/[T]160mm
  • Kaseta: Shimano Deore XT M8100, 12-rzędowa, 10-51
  • Łańcuch: KMC X-12
  • Mechanizm korbowy: Praxis Girder Carbon Boost, 32t
  • Wkład suportu: Praxis, press fit
  • Obręcze: Giant XCR 1 29, ETRTO: 25-622, wys. 25mm, hookless, Tubeless Ready, karbon
  • Piasty: [P] Giant XC aluminium, wewnętrzne podzespoły DT350, oś przelotowa 15x110mm, CenterLock [T] Giant XC aluminium, wewnętrzne podzespoły DT350, oś przelotowa 12x148mm, bębenek Star Ratchet 54T MicroSpline, CenterLock
  • Opony: Maxxis Rekon Race 29x2.25, zwijana, Tubeless Ready, EXO, tubeless
  • Waga: 9,8 kg (rozmiar M)
  • Dodatki: Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja)