Promocja! GIANT 28 PROPEL ADV. 2 M 1074002105 PURE RED

GIANT 28 PROPEL ADVANCED 2 PURE RED

12 599,00 złw tym VAT

13 999,00 zł

-1 400,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 13999.00 zł

GIANT & LIV

0000020848

ZMAKSYMALIZUJ SWOJE WATY PODCZAS SPRINTÓW, UCIECZEK I ATAKÓW SOLO. TA AERODYNAMICZNA MASZYNA SZOSOWA ZOSTAŁA ZAPROJEKTOWANA NA NOWO, ABY DAĆ CI PRAWDZIWĄ PRZEWAGĘ W WALCE Z WIATREM. TO DLATEGO, ŻE MAŁE ZYSKI PROWADZĄ DO DUŻYCH WYGRANYCH.

Ostatnie sztuki!

GIANT 28 PROPEL ADVANCED 2 PURE RED

GŁÓWNE KORZYŚCI

ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA

Technologia formowania AeroSystem opiera się na obliczeniowej dynamice płynów oraz dynamicznych testach w tunelu aerodynamicznym. Dzięki tym danym inżynierowe optymalizują osiągi aerodynamiczne przy różnych kątach nachylenia.Elipsowaty kształt rur oraz całkowicie nowy kokpit Contact SL Aero zapewnia wyjątkową wydajność aerodynamiczną.

ŁATWIEJSZA REGULACJA

Nowe prowadzenie linek i pancerzy przez kierownicę i ramę sprawia, że łatwiej i szybciej można zmienić komponenty kokpitu oraz dostosować osiągi i pozycję jazdy.

MISTRZOWSKIE OSIĄGI

Zaawansowana rama z kompozytu klasy Advanced jest produkowana przy zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i autorskich procesów produkcyjnych. Rezultatem jest oszczędność wagi w porównaniu z poprzednią generacją i większa przewaga sztywności w stosunku do masy.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 28 PROPEL ADVANCED 2 PURE RED

GIANT 28 PROPEL ADVANCED 2 PURE RED

ZMAKSYMALIZUJ SWOJE WATY PODCZAS SPRINTÓW, UCIECZEK I ATAKÓW SOLO. TA AERODYNAMICZNA MASZYNA SZOSOWA ZOSTAŁA ZAPROJEKTOWANA NA NOWO, ABY DAĆ CI PRAWDZIWĄ PRZEWAGĘ W WALCE Z WIATREM. TO DLATEGO, ŻE MAŁE ZYSKI PROWADZĄ DO DUŻYCH WYGRANYCH.

Dane techniczne

  • Przerzutka przód: Shimano 105
  • Przerzutka tył: Shimano 105
  • Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x30mm
  • Rama: kompozyt Advanced, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x30mm
  • Kierownica: Giant Contact SL Aero, 31.8mm, aluminium
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL Aero, 31.8mm, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant Vector, karbon, offset -5/+15mm
  • Siodło: Giant Fleet SL, karbonowy szkielet i lekkie stalowe szyny SST 7mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
  • Manetki: Shimano 105, 2x12
  • Hamulce: Shimano 105, hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]140mm
  • Kaseta: Shimano 105, 12-rzędowa, 11-30
  • Łańcuch: KMC X12
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105, 36/52
  • Wkład suportu: Shimano BB-RS500-PB, press fit
  • Obręcze: Giant P-A2 Disc, ETRTO: 21-622, wys. 38mm, H: [P]24/[T]24, tubeless ready, aluminium
  • Piasty: Giant, łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
  • Opony: Giant Gavia Course 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane
  • Dodatki: uchwyt komputera, 2x koszyk bidonu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)