GIANT 28 TCR ADVANCED PRO 0 DI2 MERCURY

28 999,00 złw tym VAT

29 999,00 zł

-1 000,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 29999.00 zł

GIANT & LIV

0000021308

NIEZWYKLE LEKKI, NADZWYCZAJNIE WYDAJNY I PROWADZI SIĘ GO JAK MARZENIE. TEN ALL-ROUNDER TO POŁĄCZENIE NAJLEPSZEGO WYKONANIA RAMY KARBONOWEJ Z PEŁNI ZINTEGROWANYMI KOMPONENTAMI MAJĄCYMI WSPIERAĆ CIĘ PODCZAS POKONYWANIA TRUDNYCH PODJAZDÓW, ZAKRĘTÓW ORAZ ZJAZDÓW Z DUŻĄ PRĘDKOŚCIĄ ORAZ DELIKATNĄ KONTROLĄ NA SZOSIE.

Ostatnie sztuki!

GIANT 28 TCR ADVANCED PRO 0 DI2 MERCURY

GŁÓWNE KORZYŚCI

Systemowa optymalizacja

Rama, koła, kokpit i inne części zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane razem, aby działały jako system. Rura sterowa OverDrive Aero powstała w nowym procesie technologicznym i z mostkiem Contact AeroLight i kierownicą Contact stanowi jeden system. Dzięki niemu możliwe było uzyskanie wewnętrzne prowadzenie przewodów. Pozwoliło to, wraz z integracją kapsla sterów i podkładek dystansowych, na uzyskanie bardziej aerodynamicznej, przyjaznej dla użytkownika konfiguracji

MISTRZOWSKA SKUTECZNOŚĆ

Charakteryzujący się lepszym stosunkiem sztywności do masy niż poprzednia generacja, a także nowym kształtem rur aerodynamicznych i mniejszą masą całkowitą, ten bezkompromisowy rower wyścigowy zapewnia niezwykle dynamiczne przyspieszenie i niesamowitą sztywność pedałowania. Rezultatem jest zwycięska skuteczność w ważnych momentach

ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA

Wszystkie kształty rur zostały zaprojektowane i opracowane przy użyciu modelowania obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym. Od ściętego kształtu elipsy rur ramy po nową konstrukcję kokpitu i integrację komponentów, wszystko to składa się na bardziej opływowy profil, w porównaniu z poprzednią generacją.

MADE FASTER

Ten wszechstronny rower szosowy łączy w sobie znaną z wygranych w wyścigach szosowych stosunkiem sztywności do wagi z aerodynamicznymi kształtami ramy oraz integracją wszystkich komponentów. Od tłumiącej nierówności drogowe sztycy Variant do karbonowego zestawu kół, wszystkie elementy działają jako jeden system. Nowa rura sterowa OverDrive Aero została połączona z mostkiem Contact SL AeroLight SL oraz kierownicą Contact SLR by dostarczyć łatwy sposób prowadzenia przewodów dla łatwego ustawienia i dostosowania do kolarza, a hamulce hydrauliczne oraz duży prześwit na oponę do 33mm tworzą rower dostosowany do wielu zróżnicowanych warunków szosowych.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 28 TCR ADVANCED PRO 0 DI2 MERCURY

GIANT 28 TCR ADVANCED PRO 0 DI2 MERCURY

NIEZWYKLE LEKKI, NADZWYCZAJNIE WYDAJNY I PROWADZI SIĘ GO JAK MARZENIE. TEN ALL-ROUNDER TO POŁĄCZENIE NAJLEPSZEGO WYKONANIA RAMY KARBONOWEJ Z PEŁNI ZINTEGROWANYMI KOMPONENTAMI MAJĄCYMI WSPIERAĆ CIĘ PODCZAS POKONYWANIA TRUDNYCH PODJAZDÓW, ZAKRĘTÓW ORAZ ZJAZDÓW Z DUŻĄ PRĘDKOŚCIĄ ORAZ DELIKATNĄ KONTROLĄ NA SZOSIE.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 28"
  • Materiał ramy: Carbon
  • Przerzutka przód: Shimano Ultegra Di2
  • Przerzutka tył: Shimano Ultegra Di2
  • Widelec: kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm
  • Rama: kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm, maksymalny rozmiar opony700x33
  • Kierownica: Giant Contact SLR, flara 11°, reach: 72 mm, drop: 125 mm, karbon T800 i T1100 XS:37/40cm, S:37/40cm, M:39/42cm, M/L:39/42cm, L:41/44cm, XL:41/44cm
  • Chwyty/owijka: Stratus Lite 2.0
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL AeroLight, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant Variant, -5/+15mm offset, karbon
  • Siodło: Giant Fleet SL, karbonowy szkielet i lekkie stalowe szyny SST 7mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
  • Manetki: Shimano Ultegra Di2, 2x12
  • Hamulce: Shimano Ultegra, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-CL800 [P]160mm, [T]140mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano Ultegra Di2
  • Kaseta: Shimano Ultegra, 12-rzędowa, 11-34
  • Łańcuch: Shimano CN-M8100
  • Mechanizm korbowy: Shimano Ultegra, 36/52, z pomiarem mocy Giant Power Pro
  • Wkład suportu: Shimano SM-BB71-41B, press fit
  • Obręcze: Giant SLR 0 40, ETRTO: 22-622, szerokość zewnętrzna: 28mm, hookless, tubeless, karbon
  • Piasty: [P] Giant Low Friction, CenterLock, oś przelotowa 12x100mm [T] Giant Low Friction, ratchet 40t, CenterLock, 12x142mm
  • Szprychy: Giant Aero Carbon, [P] 21, [T] 24, zaplot DBL
  • Opony: CADEX Race, Race Shield, 120 TPI, tubeless, 700x28c, zwijana
  • Dodatki: uchwyt komputera, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon)