Brak produktów
Ceny zawierają Vat
2 799,00 złw tym VAT
Jeśli lubisz jeździć na rowerze i szukasz komfortowej maszyny na dojazdy do pracy to KROSS Trans 4.0 jest rowerem idealnym dla Ciebie. Sprawdzi się także w trakcie weekendowych wycieczek czy na długich wyprawach.
Jeśli lubisz jeździć na rowerze i szukasz komfortowej maszyny na dojazdy do pracy to KROSS Trans 4.0 jest rowerem idealnym dla Ciebie. Sprawdzi się także w trakcie weekendowych wycieczek czy na długich wyprawach.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Rama z obniżonym przekrokiem i stworzona specjalnie na potrzeby tego roweru geometria zapewnia niesamowity komfort jazdy. Dzięki specjalnie wzmocnionemu bagażnikowi na KROSS Trans 4.0 przewieziesz nawet ciężki bagaż. Nie straszna ci będzie również pogoda, bo nasz system pełnych błotników ochroni twoją odzież przed błotem tryskającym spod opon.
W KROSS Trans 4.0 zamontowaliśmy wysokiej jakości hamulce V-brake, które zapewnią ci dużą siłę hamowania zarówno na asfalcie, jak i na leśnej ścieżce. Opony Mitas Gripper o szerokości 1,6” pozwalają na stosowanie roweru w praktycznie każdych warunkach atmosferycznych, a także zapewnią długą eksploatację. Ponadto wyposażony jest on w wysokiej jakości napęd składający się z komponentów Shimano. Dzięki zastosowaniu tylnej przerzutki Shimano Acera oraz przedniej Tourney udało nam się uzyskać aż 21 przełożeń. Ułatwią one pokonywanie stromych wzniesień oraz rozwinięcie wysokiej prędkości na płaskich odcinkach drogi. KROSS Trans 4.0 posiada także amortyzowany widelec SR Suntour M3010, który ułatwi jazdę po nierównościach oraz zapewni komfort w trakcie jazdy po nawierzchni, która lata świetności ma już dawno za sobą.
Rama Kross Trans 4.0 została wykonana z aluminium performance. Jest to specjalny stop aluminium performance 6061, dzięki czemu rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Ponadto rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem jaki zaoferuje Ci w trakcie pokonywania długich tras.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij